با استفاده از این سرویس میتوانید محصول مورد نظرتون رو انتخاب کنید و با پرداخت یک چهارم مبلغ، آن را دریافت کنید. قبل از اقدام به خرید میتوانید میزان اعتبار خود را از روش زیر در اپلیکیشن اسنپ چک کنید:
1. انتخاب سرویس اعتباری
2. مشاهده موجودی اعتبار
3. سپس وارد بخش جزئیات اعتبار شوید تا میزان اعتبار مصرفی و باقی مانده را مش اهده کنید.
راهنمای خرید از طریق وبسایت درریس با درگاه اسنپپی:
- ابتدا محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید.
- سپس وارد حساب کاربری شوید. (برای وارد کردن شماره حتما کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.)
- در صورتیکه شماره وارد شده در حساب کاربری وبسایت، اعتبارکافی برای اسنپپی داشته باشد، میتوانید درگاه خود را به «پرداخت اقساطی با اسنپپی» تغییر دهید.
سوالات متداول:
1. چرا پرداخت لغو میشود یا error میدهد؟
عمدهترین عامل برای لغو شدن سفارشات نداشتن اعتبار کافیاست. لطفا قبل از اقدام به خرید میزان
اعتبار خود را چک کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی اسنپ 02196862020
در ارتباط باشید.
2. آیا در پرداخت اعتباری کارمزد تعلق میگیرد؟
خیر، در این شیوه از پرداخت، قیمت محصول در زمانی که شما اقدام به پرداخت میکنید در نظر گرفته
میشود و تنها تفاوت آن در این است که پرداخت محصول را در چهار قسط انجام میدهید.
3. آیا برای محصولات پیش سفارش هم میشود از اعتبار اسنپ استفاده کرد؟
خیر، استفاده از اعتبار اسنپپی تنها برای محصولات موجود (محصولاتی که امکان افزودن به سبد خرید
را دارند) امکان پذیر است.
4. آیا امکان خرید از فروشگاههای حضوری با این سرویس امکان پذیر است؟
خیر، در حال حاضر تنها از طریق وبسایت درریس امکان خرید اعتباری فراهم است.